borta bra men hemmabäst...? fast ne, inte om man får hotellfrukost!

Cha Cha bloggen! :p
Är inne på hotellrummet nu i Eskilstuna.
Jag kommer vara här hela helgen med min familj och kolla på när min syrra och hennes lag spelar matcher i  basketcupen som är fre-sön

Idag va skolan jätte chill!
Vi fick börja halv 10 och sluta 14:20. :Dså vi hade idrott, so, lunch och musik. Sen var dagen slut.
Vi åkte till eskilstuna direkt efter för att dom skulle ha match ganska tidigt.
Dom vann med 71-13!
Efter checka vi in på hotellet sen gick vi och åt på en resturang och efter va det dax för Talang på tv!

Imorgon bli det hotellfruuuuuuukost!!!!!!!!! jaaaa!!! :D


Borsan och jag innan syrrans match♥


Kommentarer

Kommentera här sweety:

Namn:
Är du bäst?

E-postadress: Bara jag ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0