♥Kärlek från Hjärtat♥

I helgen har jag varit på Saras landställe i Zinkgruvan och "firade" valborg.
Vi badade jacuzzi ute sent på kvällen och jag, Sara, Fanny, Casper och jakob va också ute och åkte 4-hjuling och moppe ett tag,
 sen va vi ute och grillade marsmellows på deras lilla brasa på tomten. Föräldrarna gick ner till den "stora" brasan, men vi orkade inte. Så vi stanna kvar och värmde oss hemma och hade vårt eget lilla valborgsfirande :)



Kom hem igår typ kl 7 efter ca 3 timmars bilfärd. Va så himla trött!
Men jag lyckades hålla mig uppe och kolla på Humorgalan.
Asså seriöst... man blir gråtfärdig av att se hur barn har det runt om i världen!
♥Kärlek till er där ute!♥



Puss

Kommentarer

Kommentera här sweety:

Namn:
Är du bäst?

E-postadress: Bara jag ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0