Picknick i stan!

Har varit med Linnea helgen! ;D
Vi har haft asssss Kul! Vi har inte träffats sen typ i höstas men äntligen blev det av!

Igår åkte vi till stan. Vi tog pendeltåget till T-centralen sen bussen till djurgårnsbron och sen gick vi till Ica på Karnaplan och köpte lite picknick som vi sedan satt och år på Djurgårn vid vattnet! det va så Himla mysigt!
Förutom dom äckliga fiskmåsarna som flög runt oss och lekte Inbjudare!!!
 Man bara väntade på sekunden då man skulle få fågelskit i huvet! :o

Sen gick vi bara runt lite i stan och kollade också på nån liten marknad vid T-centralen som var.

Det va SKIT äckligt när vi gick i stan för det va 2 äckliga gubbar som va turister som smyg fotade mig och Nea!
Asså jag vet att jag är blond...
 Men tror dom själv att vi är så korkade att vi inte märker att dom tar kort!
Och speciellt när dom fortsätter stirra som Ugglor efter oss när vi går...! Usch älckliga människor!!!!

På kvällen när vi va hemma hos mig så gick vi ut och tog bilder, Dom blev inte så bra för att det var mörkt ute. Och sen när vi kollade närmare på dom när vi kom in så fick vi PANIK! för vi började se ansikten som inte va vi på bilden.... :P haha
 herregud asså :P typ seeeeeent på kvällen satt vi och kollade på några "16 and pregnant" avnitt :P

Och nu ikväll har jag varit på resturang med släckten för min låssas mormor fylde år.

Och nu är det VM HockeyFINAL!











Kommentarer

Kommentera här sweety:

Namn:
Är du bäst?

E-postadress: Bara jag ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0