Tisadag

TISDAGAR ÄR DEN VÄRSTA DAGEN AV DOM ALLA!!!!
Jag hatar tisdagar det är så tråkigt! Speciellt i skolan är det den värsta dagen! Det är bara tråkiga ämnen och dagen känns så seg!
Men en väldigt konstig sak som är ganska ointeressant igentligen men som Emme märkte på sissta lektionen, var att 8:orna i våran skolan hade tydligen målat teckningar på bilden där dom har ritat "människor" eller vad det skulle föreställa som Bajsar!?
Och dom hade lärarna satt upp på väggen i klassrummet...? haha det tyckte vi va lite udda...
Men det är vell inte alltid det vakraste som alltid blir bra konst antar jag.... Haha!

Ikväll har jag träning halv 9 och det är min första träning på länge eftersom jag var sjuk förra veckan... Kommer säkert få typ andnöd eller vad det kallas men jag får kämpa på ändå! ;)


Amanda och jag i sommras♥


Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahahahaha vafaaan... finns det skillnad mellan PRIVATLIV och blogg J -.-

2011-05-03 @ 22:43:48
URL: http://emzzah.blogg.se/

Kommentera här sweety:

Namn:
Är du bäst?

E-postadress: Bara jag ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0