Avslutningsklänning

Idag mellans syrrans matcher va jag och kollade efter en avslutningsklänning som ja kan ha när jag går ut 9:an.
Åhh! vad jag inte kan välja vilken!
Jag tror jag typ har provat 10 olika klänningar idag och typ 8:a av dom gillar jag....
Det är så svårt att välja! Det finns hur många fina som hellst!
 Men fick lite bråttom till syrrans match, så vi köpte ingen.  Men vi ska nog förmodligen åka och kolla imorgon. och förhoppningsvis köpa en :)
OM jag kan bestämma mig! -.-








 

                    

Några klänningar som jag yckerär fina :)
Men lång eller kort? :S
Jag tycker typ kort igentlige men långa e ju inne nu, och det är faktiskt väldigt fint tycker jag.


Kommentarer

Kommentera här sweety:

Namn:
Är du bäst?

E-postadress: Bara jag ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0